Alla inlägg under april 2014

Av missdec - 18 april 2014 21:30

Jag har jobbat 4dagar i förr förra veckan, så gick antingen till eller från jobbet. Eller någon dag kunde de bli båda.

Men jobbat har jag... De må jag säga, och de kändes i fötterna på fredagen och så sa ryggen HEJ! Mitt i jobbpasset... suck..

 

Så blev inge engelska pluggat då så har suttit lite nu i veckan som varit, men de gick bara i 2dagar sedan fick barnet vara hemma då jag inte kunde jobba pga jag fick ryggskott på måndag efm och tänkte att de ger med sig snabbt...

 

Tjiii fick jag.. :-(

Sitter än idag med rygg ont, men har sedan onsdagen kunnat gå normalt iaf. Men känner av smärtan iaf och ibland när jag vrider,böjer eller annat sätt så de kommer åt ryggen.

 

Försöker röra mig så mycket som möjligt men ändå på ett lugnt och sansat sätt.

 

Vikten står still, trodde den skulle börja röra på sig när jag gick till och från jobbet. De blev inte lugnt där heller , de var massa spring där å.

 

Har fått förkylnings blåsa i munnen :-( och sitter verkligen inte på ett passande ställe, känns för varje gång man pratar o äter o borsta tänderna. Och de gör mig galen men vad jag förstått så är de inget man kan göra något åt. Utan bara låta dem vara så försvinner dem av sig självt. Vilket dom andra har gjort.

 

Vad mer??

 

Hmm... försökt bara vara. Försöker hitta lght men den jag hade tänkt mig blev ingen erbjudande på :-( Och den andra som jag tänkte mig, jo då låg centrum o matbutiken 6km ifrån hemmet!!! Jag som inte har bil el körkort,... :-/ Ja då blev de ju lite långt...

 

Suck.. Studierna är sökta, nu är de bara att försöka snabba på med engelskan så jag hinner klart någon gång! Så sitter och letar info nu för fulla muggar och på engelska sidor såklart så man kan redovisa att. Och fixa ljudfilen, sedan lite om min bok som jag läste klar för par veckor sedan.

 

Ojoj, efter påsken måste jag bli klar med uppdraget och sätta igång med modul 5 och höra klar den inom denna månad helst o sedan påbörja modul 6... ojoj Sedan de nationella provet å!! Ojojojoj.. hur tusan ska jag hinna?????

 

 

Natti....

Av missdec - 1 april 2014 18:43

Så mycket till träning har de inte varit dessa 2dagar, men ja del promenader då korta men flera omgångar.

 

Igår, blev de inte så mycket. Del engelskan blev gjort.

 

Idag blev de grillat, dock el grillat men för mig spelar de ingen roll då förutom den rätta grill smaken fanns inte med,

 

Annars tror jag de blir rätt lugn vecka, mini påskbordet på lördag.

 

Dock så gillar inte min mage när jag äter kött så min mage bubblar mycket nu samt min mage mådde inte bra efter den vanliga baconet igår :-(

För mig är de kopplat med endometriosen och sedan har jag ju inte ätit kött på 1år!

Små fuskat med lite skinka, (på köpte pizzan) o ev en korv någon gång. Men inte mer än så...

 

Aja, undra vad som blir imorgon. Hoppas denna tids omställningen går till sig snart.

 

Hmm... nä ska ta o fortsätta med min korsstygns tavla...

Ovido - Quiz & Flashcards