Alla inlägg under september 2014

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!

 

Suck,

Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(

 

Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen.

Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmarna som blir. Som för övrig jag inte vet när jag ska jobba.

Jag hoppar in som behovs jobbare och vet inte ifrån ena dagen till andra dagen när jag ska jobba.

 

Och detta gör mig stressad och åter igen fastklistrad vid min telefon.. vilket jag hatar.

Känner att man inte ska behöva vara fastklistrad med telefonen, de gör mig också stressad. Tittar konstant på telefonen, och kommer de sms så hoppar man till o pulsen rusar :-/ Känner att jag inte kan lämna telefonen hemma eller inne, utan måste ha med mig den hela tiden. För ska ju även kunna hinna ringa till barnomsorgen o säga till när de ska vara för timmar dagen efter... Eller när nu än passet blir bokad.

 

Ska de vara så??

 

Sedan har jag åkt på någon långvarigt förkylning eller vad de nu än är.

Vet inte om de är medcinen som håller på ge med sig och de skapar kaos i kroppen.

Eller annat.... men är trött, tungt, illamående, yrsel. Lock i öronen ibland... (jag som aldrig har haft problem med öron inflammationer eller lock tidigare) Dock haft 1gång lock för ena örat i 4dagar(då kunde jag inte prata i telefonen med de örat så var på gång till en inflammation) Men ja efter 4dagar var den borta! Ingen medicin behövdes...

 

Vikten händer de inte mycket på... försökte jogga men nu har jag varit hemma o tagit de lugnt, pga kroppen har inte orkat.

Har sovit men är trött, :-(

 

Jag vill bara skrika!!

 

Härliga tisdag....

Ovido - Quiz & Flashcards