Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Gaaaaahhhh!!!!

Av missdec - 24 augusti 2014 19:10

Jag blir snart gråhårig!!!!

 

Gaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!! Behöver skrika lite....

 

Dom har ändrat lite på behörighets kraven till utbildningen jag tänkte söka.

Så nu platsar jag egentligen inte där med kraven. Söker iaf imorgon så får vi väl se vad dom säger då.

 

Jag söker utbildning för att lära mig om utbildningen och yrket. Då måste man ha massa krav för kunna gå utbildningen. Är de inte därför utbildningen finns? För att man ska LÄRA sig om yrket och kunna komma vidare i livet?`

 

Jag blev sååå trött när jag såg att dom hade ändrat.

Känner mig nedslagen, blev såå trött på att sådant händer mig.

 

Att söka utbildning har blivit lite som söka jobb, massa krav och behörighet för kunna komma vidare.

Visst förstår jag vissa jobb, att en kock kanske inte passar som skogsarbetare( om man aldrig har stått i en skog och vet vilka alla träd sorter är mm).. ungefär..
 Ni fårstår  vad jag menar?

 

Jaha, vad ska jag nu hitta på??

Jobba? Jo, sökt nu över 120 jobb annonser, men kommer inte vart med dem heller så hade ju tänkt vidare utbilda mig så man kunde jobba stabilt efter utbildningen.

 

suck..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdec - 4 januari 2015 16:38

Åh jag som trodde jag hade tränings redskap på gång, men icke blev de något.   Men tänkte om jag kunde finna mig tränings redskap... Tänkte om man skulle ha valt begangnat men verkar ev bli helt ny variant ist...   Men de är inte först...

Av missdec - 31 december 2014 09:56

Har senaste 2 åren sagt att detta ska bli mitt år, Men åren blir aldrig som jag vill!!!   Framför allt min vikt! Tränar och ändrat kost men va ha de hjälpt mig?? Inget!! Pga min medicin är viktökning en normal biverkning och på mig gör den...

Av missdec - 29 december 2014 10:29

Det var ett tag sedan jag var här, men tänkt många gåner att jag skulle in och skriva. Så vad har hänt, Min vikt gick inte neråt mer än ner till 88kr, sedan gick den upp igen. :-( Önskar jag kunde sluta med medicinen som får vikten att gå upp :...

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!   Suck, Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(   Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen. Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmar...

Av missdec - 20 augusti 2014 10:35

Men egentligen så skulle de inte göra saken bättre men man kan ju alltid försöka va?   Ja, jag är TRÖTT på att de aldrig går som jag eller som jag skulle vilja. Tex: Ja denna lägenheten är perfekt. Nä men då är de ca 200till som söker samma lg...

Ovido - Quiz & Flashcards