Direktlänk till inlägg 4 juni 2014

För mycket.....

Av missdec - 4 juni 2014 19:05

För många beslut som gör mig trött och vet inte vad som de blir prio 1 på eller vad...

 

Så tror jag gör så att jag släpper allt som är där och dit och bara är här och nu idag!

Studierna blir inte heller som jag tänkt mig, får söka på nytt här och där uppe så får jag se vilken man kommer in på.

 

Frågan är om man ska orka flytta?

De är en frågan som får tas när de är dags. Och de är inte nu.

 

Jag får ta en dag i taget och försöka leva här och nu och fortsätta med min hälsa. Vilket inte går alls som jag vill.

Men ett besök till sjukhuset väntar för göra hudprov på ryggen(??) eller snarare allergi provning då jag har utslag efter kemiskt på händerna mellan varven.

 

Idag åkte vi buss :-) Barnet håller på lära sig göra blöjfri och hålla sig vaken hela dagen :-) Dessutom har jag sett att de har kommit fram lite fräknar i barnets ansikte :-) Undra om de blir som mig, sommar/sol fräknar :-D

På fredag ska vi till kyrkan och ha national dags firande :-) Ska icke glömma kameran och ta massa kort! Ska göra del tavlor till present/paket.

 

Sedan får vi se om de ev blir någon resa i sommar eller inte... Hmmm...återstår att se vad de blir. De får jag ta de då.

 

Ha en trevlig onsdag kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdec - 4 januari 2015 16:38

Åh jag som trodde jag hade tränings redskap på gång, men icke blev de något.   Men tänkte om jag kunde finna mig tränings redskap... Tänkte om man skulle ha valt begangnat men verkar ev bli helt ny variant ist...   Men de är inte först...

Av missdec - 31 december 2014 09:56

Har senaste 2 åren sagt att detta ska bli mitt år, Men åren blir aldrig som jag vill!!!   Framför allt min vikt! Tränar och ändrat kost men va ha de hjälpt mig?? Inget!! Pga min medicin är viktökning en normal biverkning och på mig gör den...

Av missdec - 29 december 2014 10:29

Det var ett tag sedan jag var här, men tänkt många gåner att jag skulle in och skriva. Så vad har hänt, Min vikt gick inte neråt mer än ner till 88kr, sedan gick den upp igen. :-( Önskar jag kunde sluta med medicinen som får vikten att gå upp :...

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!   Suck, Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(   Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen. Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmar...

Av missdec - 24 augusti 2014 19:10

Jag blir snart gråhårig!!!!   Gaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!! Behöver skrika lite....   Dom har ändrat lite på behörighets kraven till utbildningen jag tänkte söka. Så nu platsar jag egentligen inte där med kraven. Söker iaf imorgon så får vi väl...

Ovido - Quiz & Flashcards