Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Sååå trött och arg...

Av missdec - 5 juli 2014 09:12

Så trött på egoister, folk som inte har empati eller sunt förmuft. Samt saknar vett och etikett!

 

Området har gått utför dom senaste åren sedan jag flyttade hit. Jätte trist för de bra område annars i sig. Nära till stan, 30min promenad väg och ca 5-10minuter med bussen.

Men De övriga som jag inte klarar av längre.

 

Katterna som använder lekparken som kattlåda,

Hundarna som rastas på gräsplätten utan koppel och alla som inte tar upp skiten efter dem.
Jätte kul när man ska spela/leka på gräsplätten och de ligger hundskit. Så kul att hålla på att städa skor och kläder samt köpa nytt när man inte får bort de helt.

 

Blir såå Leden :-( Jag kokar inombords. Jag trodde gott om dom flesta personer men de visar sig att jag har fel och aldrig mer lita på en person utan ha testat deras tillit först.

 

Jag är bara sååå trött, vad behöver jag göra för att folk ska LYSSNA på mig?

Känns som man pratar i tomma luften... Ingen lyssnar på vad jag har och säga.

De blir tröttsamt de också i längden.

 

Aja, får se hur denna dag går. Har huvudvärk nu, bra passande till en solig förmiddag :-/

 

Ha en trevlig helg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdec - 4 januari 2015 16:38

Åh jag som trodde jag hade tränings redskap på gång, men icke blev de något.   Men tänkte om jag kunde finna mig tränings redskap... Tänkte om man skulle ha valt begangnat men verkar ev bli helt ny variant ist...   Men de är inte först...

Av missdec - 31 december 2014 09:56

Har senaste 2 åren sagt att detta ska bli mitt år, Men åren blir aldrig som jag vill!!!   Framför allt min vikt! Tränar och ändrat kost men va ha de hjälpt mig?? Inget!! Pga min medicin är viktökning en normal biverkning och på mig gör den...

Av missdec - 29 december 2014 10:29

Det var ett tag sedan jag var här, men tänkt många gåner att jag skulle in och skriva. Så vad har hänt, Min vikt gick inte neråt mer än ner till 88kr, sedan gick den upp igen. :-( Önskar jag kunde sluta med medicinen som får vikten att gå upp :...

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!   Suck, Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(   Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen. Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmar...

Av missdec - 24 augusti 2014 19:10

Jag blir snart gråhårig!!!!   Gaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!! Behöver skrika lite....   Dom har ändrat lite på behörighets kraven till utbildningen jag tänkte söka. Så nu platsar jag egentligen inte där med kraven. Söker iaf imorgon så får vi väl...

Ovido - Quiz & Flashcards