Direktlänk till inlägg 11 juni 2014

Fortfarande besluts ångest....

Av missdec - 11 juni 2014 10:57

Idag har jag varit ute och gått, men de är ingen spurt i promenaden :-( Brukar gå snabbare men inte idag.

 

Jag vet att jag vill gå en utbildning, frågan är vart jag ska gå den?

Ska söka den i andra staden igen men även i denna stad kommer den nästa år och vet inte hur jag ska göra. :-/

Känner att jag inte kan vara kvar här heller egentligen så då är väl valet lätt? Kanske, men kanske de finns annat som spelar in som gör att man funderar 1 extra gång på de hela...

 

Men visst finns de andra ställen och städer där dom har denna utbildningen men ja de är lite långt mellan start datumet.

 

Men däremot så är jag klar med julklapps listan :-) JA, Jag vet att jag är ute väldigt tidigt men då kan man börja köpa in sånt som går att ligga på lager i garberoben och så slippa kasta ut mycket pengar på en gång och ha en liten summa varje månad ist. Jag är ofta ute väldigt tidigt och de fungerar för mig.

 

Så tex: Tavlor med enga bilder går att fixa, skaffa ram när de är rea på dem. Sedan ta bilderna under en tid och se till att skaffa fram dem i tid.

Present kort går att skaffa i tid, då ofta är 1års giltighet på dem.

Böcker går också att skaffa o lägga på lager

 

Sedan brukar jag baka o ge bort, men de får bli närmare när de dags o träffas el ha de i frysen närmre högtider mm.

Samma om man gör present burkar så man kan ge bort så får dem baka själv men man skriver i receptet på lappen o hur dom ska göra :-)

 

Men funderar på hur jag ska göra med utb och stad....

 

Ha en trevlig onsdag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdec - 4 januari 2015 16:38

Åh jag som trodde jag hade tränings redskap på gång, men icke blev de något.   Men tänkte om jag kunde finna mig tränings redskap... Tänkte om man skulle ha valt begangnat men verkar ev bli helt ny variant ist...   Men de är inte först...

Av missdec - 31 december 2014 09:56

Har senaste 2 åren sagt att detta ska bli mitt år, Men åren blir aldrig som jag vill!!!   Framför allt min vikt! Tränar och ändrat kost men va ha de hjälpt mig?? Inget!! Pga min medicin är viktökning en normal biverkning och på mig gör den...

Av missdec - 29 december 2014 10:29

Det var ett tag sedan jag var här, men tänkt många gåner att jag skulle in och skriva. Så vad har hänt, Min vikt gick inte neråt mer än ner till 88kr, sedan gick den upp igen. :-( Önskar jag kunde sluta med medicinen som får vikten att gå upp :...

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!   Suck, Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(   Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen. Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmar...

Av missdec - 24 augusti 2014 19:10

Jag blir snart gråhårig!!!!   Gaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!! Behöver skrika lite....   Dom har ändrat lite på behörighets kraven till utbildningen jag tänkte söka. Så nu platsar jag egentligen inte där med kraven. Söker iaf imorgon så får vi väl...

Ovido - Quiz & Flashcards