Direktlänk till inlägg 23 april 2013

Någon vecka sedan sist...

Av missdec - 23 april 2013 09:19

Här har de varit sjukdomar efter varandra, så barnet fått varit hemma nästan hela 2veckor, sedan låg jag i 2dagar :-( men ja de fick väl vara så. Inte alltid man kan rå för sjukdomarna som kommer med förskolan mm.

 

Men vikten lossnade och nu äntligen hamnade jag på målvikten, bara 2veckor sent.. :-)

Så nu har jag gått ner lite över 6kg, kanske inte mycket och mycket kvar. Minst 30kg kvar nu! Beroende på om jag är nöjd där jag står så blir de väl där då.. Minst 25kg ska jag ner iaf. Förra veckan så gick jag ner -1,2kg :-)

 

Planerar lite "semester" och lite annat men får se hur de går...
Verkar som man får vänta något år till, men redan har de kommit pikar om att de svårare nu när barnet är i den åldern den är... Jaha, men dopet kan göras i vilken ålder man vill, åh vad trött jag blir... men jag har iaf en som tycker jag gör helt rätt och verkligen går efter barnets ålder och vad den behöver. Och det är inte och flaxa omkring på massa äventyr hit och dit och fram och tillbaka. Men äventyr menar jag tex resor,äventyrsland och lekhus.. Där jag känner att de passar bättre om något år. Men alla är olika och jag är inte den som tänker stressa på dessa saker.

Men är de så att de inte passar så kör jag väl ett drop in dop eller går och döper barnet själv då..

 

Glad har någon som tycker jag gör rätt och tänker rätt då jag känner mig som annorlunda person och som går emot samhället men de är väl lite såhär de känns antar jag.

 

Hoppas ni får en trevlig tisdag trots grå vädret och regnet.. (Iaf här där jag sitter)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av missdec - 4 januari 2015 16:38

Åh jag som trodde jag hade tränings redskap på gång, men icke blev de något.   Men tänkte om jag kunde finna mig tränings redskap... Tänkte om man skulle ha valt begangnat men verkar ev bli helt ny variant ist...   Men de är inte först...

Av missdec - 31 december 2014 09:56

Har senaste 2 åren sagt att detta ska bli mitt år, Men åren blir aldrig som jag vill!!!   Framför allt min vikt! Tränar och ändrat kost men va ha de hjälpt mig?? Inget!! Pga min medicin är viktökning en normal biverkning och på mig gör den...

Av missdec - 29 december 2014 10:29

Det var ett tag sedan jag var här, men tänkt många gåner att jag skulle in och skriva. Så vad har hänt, Min vikt gick inte neråt mer än ner till 88kr, sedan gick den upp igen. :-( Önskar jag kunde sluta med medicinen som får vikten att gå upp :...

Av missdec - 16 september 2014 09:48

Och sååå trött på allt!!!   Suck, Inget går som jag vill inom jobb,utbildning eller flyttplanerna. :-(   Och denna stress jag känner av jobb och söka jobb delen. Jag hittar inte någon balans med att hinna söka jobb och jobba dom timmar...

Av missdec - 24 augusti 2014 19:10

Jag blir snart gråhårig!!!!   Gaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!! Behöver skrika lite....   Dom har ändrat lite på behörighets kraven till utbildningen jag tänkte söka. Så nu platsar jag egentligen inte där med kraven. Söker iaf imorgon så får vi väl...

Ovido - Quiz & Flashcards