Alla inlägg den 2 juni 2013

Av missdec - 2 juni 2013 18:12

Ja de kan man väl säga, juni börjar ju denna helg så sommar börjar :-)

 

Helgen har väl inte hänt så mycket, har fortfarande mina trevliga skavsår :-( så inga vanliga skor än så blir bara sandalerna....

Lyckades bränna mina axlar efter varit på stan i 2timmar och titta på alla mat tälten som stod på torget.

Annars har de varit helt vanlig helg som dom flesta helgerna brukar kunna vara.

 

Mina kryddor som jag har planterat så är de dillen och gräslöken som har spurtat på sig, sedan nu kommer kryddkrassen som jag sådde för2 -3 dagar sedan... annars verkar de stå still för resterande av plantorna...

 

Funderar på beställa hem pilates och börja träna sådant. Kanske bra och stärka magen bl a. Då den jag är ute efter men även lite andra delar av kroppen och vikten. Så nu pga skavsåret så får vi se om jag hinner med målvikten på fredag får försöka träna inne med dom andra tränings dvderna man har.. så tråkigt när man inte har den styrkan i armarna eller knäna att stå på dem när de är arm o knä rörelserna men visst gör man på ett annat sätt som blir då anpassad för mig...

 

Aja, ha en härlig söndag

Ovido - Quiz & Flashcards