Alla inlägg den 5 juni 2013

Av missdec - 5 juni 2013 07:37

Ja, studierna gick bra igår på examinations avslutnings samtalet trots missade par frågor så blev slutbetyget ett C :-) Såå jag är nöjd.

 

Sedan imorse så ställde jag mig på vågen, eg inte för ens på fredag så stod nu på 88,8kg så nu hoppas jag går ner lite till eller står still. Gick ifrån 89,9kg i måndags och jag har inte ens tränat denna vecka.. eller dom dagarna hittills på denna vecka.. dock gick jag några vändor igår o handlade... Ändå glömde jag saker... ÅÅÅÅ så får gå en vända idag...

 

bakade maränger igår, första smeten gick åt skogen så gjorde en omgång till och gick sådär iaf... :-/ går o äta men mina verkar ha tendes till plana ut sig lite så kanske lite med ättitsprit i el socker... fast tycker 2dl enligt recepten är nog.... på 4-6ägg... Men har smält choklad i dem..

 

Ikväll väntas besök :-) Bakade russin o kokos kaka å igår på äggulan,

Idag blir de kladdtårta och förbereda kycklingpajen tills imorgon lunchen och baka scones till besöket landat och lite kvälls fika innan sova..

Sedan blir de Jordgubbar o kiwi med grädde samt del persika o nektariner, ja lär bli liknande frukssllad då..

 

Nu hoppas jag vädret håller sig å bara !!!!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards