Alla inlägg den 7 februari 2013

Av missdec - 7 februari 2013 18:51

Idag var jag o shoppade på stadium, behövde lite nya tränings kläder som kan vara bra o ha när jag sedan ska kicka igång joggingen och ha till tränings dvderna..

När jag provade kläderna så höll jag på smälla av, dom har ju helkropps speglar inne i provrum... Visst visste jag om att jag är stor men smäller ju av varje gång då jag verkligen ser mig själv i spegeln. :-(

Har en som då försöker pusha positiva tankar o de jag tacksam för men jisses... Jag som kände mig lite smalare o jag ser mig ju inte på de sättet som man ser sig själv i spegeln... de blev ett nedslag där i provrummet.... Jaja, men om 1år så ser de annorlunda ut! De hoppas jag verkligen, sätter ca 2kg i månaden som ett mål, vet att de kommer skilja lite mellan månader sin i mellan då jag o barnet kommer säkert blir förkylda eller magsjuk igen innan sommaren o sedan på hösten..

 

Var och hade metodövning på skolan, lära sig lite olika metoder inom vården.

 

Det har stort sett snöat hela dagen, så har kommit en del... jag som tyckte de räckte med snö och vill ha vår nu.. Men men, feb ut med snön sedan får solen och plus graderna komma. Tack.

 

Helgen blir lugnt just nu vad jag vet iaf. Hmm....

Tror de blir en tidig kväll ikväll.

Natti.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards