Alla inlägg den 12 februari 2013

Av missdec - 12 februari 2013 12:43

Ja, anledningen att de blev som de blev. Hade en dröm om standard familj men de visade sig vara väldigt svårt och väldigt krävande som slutade med att de gick isär för våran bästa.

De är inget trevlig historia, trodde aldrig att man skulle hamna där man hamnade. De var bara man hörde talas om att de fanns, men inte trodde jag att de skulle vara i min närhet eller att Jag själv skulle råka ut för detta.

 

De som hänt är hänt, även om man kanske har massa med frågor och man kan se på efteråt alla varnings signalerna. Men jag har gått vidare, de ligger bakom mig men även om de är med viss rädsla som finns kvar.

 

Hoppas en dag på finna en man som är värd all min mat och bakning och som kan uppskatta oss och inte ta oss för givet eller annat. Personen ska uppskatta livet, ska kunna saker och ting själv. Hmm.. de är svårt de där.. vad man söker efter, de finns så mycket så allt beror på kemin..

 

Hmm.. men vi mår bra och vi njuter av livet varje dag. :-)

Hoppas ni får en bra Semel dag! Vi ska bjuda grannen på en semla med drottnings kompott och vaniljgrädde ikväll :-) Mmmmm....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards