Alla inlägg den 16 februari 2013

Av missdec - 16 februari 2013 19:25

Ja, helg.

Tror barnet håller på bli förkyld :-/  eller feber..

De blev tacos här idag efter sovit bort halva dagen eller eftermiddagen rättare sagt. Men de var såå skön, dock blev de ett ryck när man tittade på kl 15,30.

 

Annars har de väl inte varit så mycket idag, spelat boll, tittat på Djungelboken 2,läst mamma mu och kråkan boken.

Sedan kom en annan granne in på kaffe.

 

Jag har alltid drömt om ev gifta mig, men nu... Nu har jag kommit på att de är nog inte min grej, räcker med förlovning tror jag. Om jag nu hittar min rätta... tänkt ut färgerna mm olika teman o allt.. Nä skippar de. Allt som jag planerar ändå går ju i stöpet så jag planerar inge mer än ev mötet/träffar med läkaren/el liknande..

 

Har inte känt av min sjukdom i helgen eller ja nu dom senaste dagarna.. Tack, då har iaf ätit lite rätt :-)

Försöker äta så mörkt bröd som jag känner att jag klarar av, boken med diet recepten står ju på engelska och där finns de andra saker som kanske inte finns här så jag försöker byta ut med de som finns här och de saker jag känner att min kropp klarar av att äta utan känningarna. Har ju medicinen som har ju gjort de mesta utan jobbet av att förhindra och utesluta cykeln..

 

Önskar jag kunde få tillbaka min andliga sida jag hade som liten :-/ ja jag kunde drömma om saker och sedan få uppleva dem i verkligheten, ibland kunde jag se vad personen behövde eller var ute efter...Synd man tappat den sidan för antal år sedan :-(

 

Jaja, hoppas ni får en trevlig lördag kväll. :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards