Alla inlägg den 22 februari 2013

Av missdec - 22 februari 2013 18:54

Mina tänder fått fnatt nu här på eftermiddagen innan middagen :-( :-(

 

Dom iiiiiilar :-( svårt att dricka något om jag inte har sugrör... :-/

Typiskt, ja jag vet att jag gnisslar tänderna så mycket säkert att de är 1 av problemen.. Inte lätt för mig o veta de.. Förutom jag vaknade mitt i natten o precis när jag slår upp ögonen så hör jag framtänderna mot varandra ÅÅåååååå...den natten mådde jag illa pga jag hörde de..

O de är nästan mina framtänder som känns :-S kör ju sensodyn tandkräm som ska hjälpa detta :-/ eller?

 

Ja de nya mjölet... Hmm.. de gnisslade när jag skar med kniven så rööös ju i hela kroppen..brru :-S

Lite hårdar än vanlig pizza så får testa de andra märket om de bättre..

Ska se om detta mjöl passar till bröd ist.. då kommer jag plocka/hacka ner frön och bär...

 

Tror de blir tidig kväll ikväll oxå, trots jag flera kvällar här tänkt vara vaken på lite längre  kvällen. Men men, de är ju som de är, varit uppe sedan 5.10 imorse...

 

Önskar de kunde sluta snöa så fåren fick komma fram nu ist... Jaja, fredags mys här då :-)

Eller håller jag på bli förkyld? Vet att ju vissa får problem med tänderna när dom håller på bli förkylda eller inväntar sin cykel.. :-/ Har inte tid nu med sådan förkylning.. Brrrr, fryser på de...

Nä trevlig kväll nu :-)

 

Av missdec - 22 februari 2013 08:21

Bakslag!!!

 

Gaa... gått upp 0,4 denna vecka :-( konstigt... Har gått 2dagar i rad på nästan hela 5km vadera och sedan min runda i måndags :-/

Aja, bara fortsätta så ser vi hur de går.. bara jag fortsätter neråt så...

 

Hittade igår på Hemköp en mjölk och glutenfri mjöl! Så nu ska jag testa den till pizza ikväll, hembakad sådan.

Tror min sida blir vegetarisk alt med räkor då..

Igår sken solen så tog sig promenad ner på stan kort sväng.

Gjorde sista provet igår på Hälsopedagogiken och blev ett B, läste ena frågan och förstod lik tusan så svarade jag fel..

Andra frågan så var jag lite osäker men jag hade kryssat i den jag tyckte var den som skulle men sista minuten så bytte jag svar... ÅÅÅåååå...

 

Idag blir de promenad som allt annat som ska vara på denna dag.. fundera på göra 2flugor i en smäll.. promenad och handla. Går lite snabbare inne i affären när man inte har barnet med sig och man får sin lilla stund.

 

Hmmm... får se hur de blir med studierna efter maj, har ju kvar till oktober men ja, de kanske ska ta o krångla till sig igen. Suck.

Söker lght o kollar jobb... funderar på om jag ska söka iaf nu så får man väl se hur de går, om de blir jobb 50% och kanske går ner i studierna om de blir som de kanske blir till..

 

Fel?

Tycker inte de, man ska ha olika planer som ev skulle kunna fungera och passa ihop om de krånglar till sig.. Om jag planerar lite för fort, kanske, men bättre de än att stå där när man står där o kliar sig i huvudet och tänker Nu då?

Jag kallar detta: Framförhållning.

Och bra och ha framförhållning till de mesta. PLanera komma i tid, se till allt e klart i tid mm...

 

Jaha, ha en bra fredag så länge! :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards