Alla inlägg den 10 februari 2013

Av missdec - 10 februari 2013 11:48

Jaha, i fredags kickstartade jag helgen med en kyckling wok. Gjorde den barnvänligt med dessa kryddor och såser. Men de blev så mycket över :-/ Så på lördagen kom jag på wok rullar. Så gjorde pizza deg som var tunna och blev små paket. Helt okej att äta. Nästan som vårrullar fast lite mer annan deg då. Önskar hade mer av vitlöks dressingen, är inte så förtjust i sweet chili sås mm.. :-/

 

Annars har helgen varit lugn, snöat och plogat om varanan ungefär.. iaf på lördagen och idag sandade dom. Får se vad söndagen har och erbjuda.

 

Imorse hade jag någon som ringde kl 4.45, och ingen aning vem de var så tryckte upptagen. Kände inte ens igen nr heller. Strax därefter vaknar barnet...zzz... hade önskat någon timme till men men.. :-/ bara o kliva upp.

 

Ser ut att vara -5grader idag oxå, Trevligt :-) inte så kallt. Dock verkar de små snöa igen :-( Lär snöa hela veckan om jag förstod kartan rätt..

 

I fredags stod vågen på totalt -3kg :-) Sedan den 7e januari. Så klarade första målen den 7e feb, som var satt till -2kg. Så har nu tagit ytterliggare 1månads mål på 2kg.

Vet inte hur jag ska göra med dessa gym erbjudaden man får ibland... Just nu skulle jag vilja ge mig detta år en chans och se hur långt jag klarar de själv och om jag når mitt mål den 7e jan 2014, har jag inte nått målet tills den dagen så får jag försöka ge ett gym en chans att hjälpa till.

Men jag har satt detta krav/mål på mig själv för se så då får de bli så detta år.

Erbjudanden både lockar och inte lockar, Hmm... jag måste ju finna den tiden oxå visst, de går byta ut mitt schemma lagda tid mot en tid på gymmet. Hoppas iaf bara man finner ett i närheten den dagen jag behöver den.

 

Nä lite kaffe innan man tar sig ut, nu verkar solen titta fram lite också :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards