Alla inlägg den 27 februari 2013

Av missdec - 27 februari 2013 19:50

Var sååå underbart härligt med Våår vädret idag!! :-)

 

Dock försvann solen kort sväng på vägen till sjukhuset med de gör inget. Var skönt ute iaf, hade +5 i skuggan på eftermiddagen hemma, och de droppade bra ifrån taket och fick passa sig lite när man gick under träden då de kunde rasa ner snö!

 

Jaha, sjukhus besöket gick bra. Tog en härlig fika först :-)

Sedan få fick vi reda på att barnet är redan halva mig!! :-/ Ja de är ju bra, följer ju kurvan. Men när barnet kommer till tonåren så är barnet längre än mig! :-( Typiskt, ja jag fick den korta genen ifrån sidorna :-/ 

 

Vi har varit uppe sedan kl 5, så självklart tog barnet och passade på sova en sväng till sjukhuset och sedan en sväng tillbaka hem. Men var på öppna förskolan en sväng så vagnen fick stå ute i härliga solen och sova en stund i den. :-)

 

Tror jag kommit på varför min mage inte gillar denna vecka... brukar kunna vara den veckan i månaden dock har kroppen ändrat sina symtom :-S

Fick syn på en massa mysiga små bebisar idag :-) Söta.

 

Själv har jag lyckats med 2tvättmaskiner idag, solen lyste på bra in på eftermiddagen :-) Kändes som en lååång dag utan segheten. :-)

 

Jaha, hmm.. Tackar för mig ikväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards