Alla inlägg den 17 februari 2013

Av missdec - 17 februari 2013 09:07

Bara för att jag har valt att vara lite annorlunda eller valt, de är ju den jag är och de visar sig att jag då är annorlunda :-/

Bara för jag tänker och tycker på annat sätt än alla andra, så måste de alltid vara någon som kommentera något så man blir nere.

 

Jätte lätt för er att bara säga släpp de, bryr sig inte vad dom säger...

Men förstå mig när man är ensam i en stad utan några större sociala nät så tar de på en och sedan sitter dom gamla såren kvar och stö man salt i dem så luckras dem upp, iaf liten del..(iaf dom nyaste)

De är inte lätt att gå mot andra, självklart stöter man på motstånd. Men trodde inte såhär mycket. :-(

 

Önskar bara någon kunde förstå ens tankesätt förutom dessa som är inom detta yrkes område.. För denna tyckte att detta är så som de passar oss och de som fungerar bäst för oss och vi håller ju inom ramarna så alla nöjda och glada.. Än så länge.

 

Jag har inte bråttomt med att flaxa hit och dit, så kör inte över mig och planera saker utan att ens ha diskutera det med mig först. Blir sååå irreterad när de ska köras över ens roll. Och om ni har mer erfarenheter. Jag bestämmer vad jag anser är bäst och när de passar in att besöka något, ni vet inget hur vi fungerar och sedan såå litet än. De är alldelese förtidigt för många saker.

 

Jaja, får ta o lära mig att vart jag än vänder mig så är de motstånd på något sätt. Gäller ju sålla bort dem, tror får ta dem och lägga ner i en burk eller hörn som inte finns i närheten av en..

 

Inatt hade jag en intressant dröm, och så självklart så VAKNAR man när de blir mest spännande!! Suck, bara för de var jag  vaken 1timme i natt och sedan kom jag i en annan dröm :-( ville ju tillbaka till polismannen i min dröm :-) En fin sådan man var de.. hihi..

Drömmen efter var ju bara knasigheter..

Så även denna natt blev de inte mycket till sömn :-/ Men däremot slapp jag upp kl 5 denna helg utan nu var de mer närmare 7tiden iaf..

 

Idag är de söndag, undra vad man hittar på under denna dag då.. Hmm.. Får se vad den har och erbjuda då. En glass eller 2 :-)

Önskar våren kunde komma lite lite snabbare... 0gradigt även idag(ev +grad)

 

Ha en mysig söndag

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards