Alla inlägg den 26 februari 2013

Av missdec - 26 februari 2013 20:16

Brrr... säger jag då bara!!!   Varmt o skönt när jag låg med barnet i sängen så kunde somna in... Ville bara ligga kvar o somna själv men har lite o göra inför imorgon.

 

Valde bort promenad idag och tog en vilostund ist, sedan när jag vaknade så började jag må illa :-( så skynda mig till apoteket och till ica för lite yoghurt med bakterie kultur och vitaminer/järn produkter... Jag har inte tid och vara sjuk nu! De får väntas. Trodde magsjuka men kanske inte.. Men känner att de är något i kroppen som inte är som de ska. Svårt att veta när man känner kroppen i en obalans. Så vitaminer och järn kanske, kan tänka mig järnbrist då de inte blir så mycket kött för min del. Men till helgen ska de bli älg :-) Mmmmm...

 

Ska på sjukhuset med barnet imorgon, ska på en kontroll av allergi.. eller överkänsligheten. Har eg inge allergi men pga andra omständigheterna så blev de överkänslighet. Så får se vad de blir för slutsats imorgon då. Då ska vi ta en fika ute eller på sjukhusets café, sedan en lunch på wok huset tror jag de blir... Sällan vi är ute och fikar eller äter.. Så kan bli lite mysigt :-)

Och då blir de promenad för 2dagar, kommer ta ca 1tim och gå tid o 1tim hem.

 

Påbörjade nytt ämne idag, gjorde först testa dig själv efter läst studieguiden och fick 2fel. Så tänkte om jag skulle läsa igenom guiden igen men valde provet. Och blev ett A på den :-)

Tog väl 2-3minuter, velade på ena frågan och valde de jag kände mig mindre säker på och fick rätt på den.

Nu är de lite lite kvar på sista uppgiften som ska vara inne senast söndag och sedan är de avslutningssamtal på tisdag eftermiddag.

 

Jag hoppas de går vägen för mina tankar och drömmar. :-) 

Nä om man skulle ta och sätta fart så man kan gå o drömma lite sedan.

Natti!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards