Alla inlägg under februari 2013

Av missdec - 2 februari 2013 11:47

Ja, Välkommen hit då.

Jag är helt ny på detta så inte lärt mig allt så kan ta lite tid..

 

Väntar på att solen ska titta fram, såg så lovande ut imorse...

Här kommer jag skriva lite av mina tankar och funderingar kring livet och lite annat,

Just nu har vi nyligen blivit friska ifrån magsjuka och feber. Dock tror jag håller på bli förkyld ist. Så denna vecka har de inte blivit någon träning, dom första 2,5v som jag höll på med träningen lyckades jag gå ner 2,2kg :-)

Detta av bara lite promenad(varje dag/5dagar i veckan) vid dåligt väder el väldigt kallt så blir de tränings dvd inne.
Annars är de mycket matlagning och bakning i detta hushåll :-)

 

Ha en trevlig lördag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards